Minőségbiztosítás

     A minőség – a mi esetünkben – a beteg
testi-, lelki-, és szociális állapotának
minőségi fenntartása.


 A Pécs-Baranyai Hospice Alapítvány tevékenysége az Otthoni Hospice szakellátás. Fontosnak tarjuk, hogy munkánkkal elősegítsük, hogy a társadalom a terminális állapotban lévő betegek és hozzátartozóik ellátását egyre nagyobb értéknek tekintse. Alapítványunk kiemelt figyelmet fordít a lakosság tájékoztatására, hogy kiváló szakemberekből álló team munkánkkal minél több betegnek és családjának segíthessük.


Törekszünk arra, hogy magas szakmai színvonalú, állandó minőségű szolgáltatásainkkal a folyamatosan korszerűsödő, és bővülő gyógyászati segédeszköz állományunkkal a betegek és hozzátartozóik komfort, illetve biztonságérzetét növeljük.


Így a betegközpontú irányítási rendszer minőségében folyamatosan fenntartható. A minőségi ellátás érdekében - az ellenőrzési struktúra mellett - munkatársaink folyamatos és ütemezett képzéseken és továbbképzéseken vesznek részt.  


Munkahelyi  szerkezeti rendszerünk kialakításakor a gyors intézkedésre összpontosítottunk. Ezzel párhuzamosan, a területi elosztáson túl (Pécs, Komló, Mohács és kistérségeik), a belső kommunikáció hatékony kifejlesztésére fordítottuk a hangsúlyt.


Széles körű partnerkapcsolati rendszer kiépítését tűztük ki célul. Erősítve ezzel is  a társadalomban a hospice-palliatív ellátás létjogosultságát, fontosságát.


Mindezek érdekében a Pécs-Baranyai Hospice Alapítvány 2011.07.20-án megszerzett minőségirányítási rendszere megfelel az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek, az Otthoni szakápolás és hospice ellátás területein.